Thursday, March 06, 2008

Montreal...


So I'm heading up to Montreal next week. I have to say that I'm excited to see North America's answer to European city life. What if I like Montreal so much that I want to come back and live there! oui,oui! I have to learn some phrases so I can practice with random people I plan on. Case in point:



Excusez-moi, je ne peux m'empêcher de remarquer que vous ne vous rasez les aisselles aujourd'hui? Pardon me, I couldn't help but noticed you didn't shave your armpits today!



Pourquoi oui, je profiter d'un bon morceau de viande savoureuse cheval de temps en temps. Why yes, I do enjoy a good piece of tasty horse meat from time to time.


or my favorite.


Je n'étais pas d'accord lorsque le mot français est tombé de pain grillé, et je n'ai pas envie de frites ou français. Mais je ne jouissent d'un bon film de temps en temps suivi par un expresso et une grande conversation.


anyways, hopefully the border patrol won't give me Merde because I've been in Canada with two weeks of my last visit.


Adieu, n'oubliez pas de transformer ces horloges une heure par tête le samedi soir. Je déteste avoir à vous manquez une délicieuse rencontre avec un être aimé!

No comments: